Main navigation

Subscribe and receive The Elf on the Shelf Jesus Style: Biblical Virtues FREE E-book!

Listable Life- 5 Fav Books

I love to read.  And this year I have really been at the books!  I’m currently on the 3rd book of the Hunger Games. Sooo gooood. I love curling up with a good book (or my kindle in this case!)

It’s Tuesday so you know that means it’s time for Listable Life!
Listable Life
My 5 Favorite Books of All Time
1. My Bible, of course.  It’s only the most important book ever to be placed on this earth!
2.  Love and Respect.  It was given to us as a wedding gift and was possibly the BEST wedding gift.  We use the teachings of this in our marriage and it has sooo blessed us!
3.  I seriously love this book.  I have read it so many times and it still makes me cry.  Every.Single.Time.
4.  This book helped me soooo much in my transition from hating my body to loving my body.  
There is some amazing stuff in this book!

5.  My favorite favorite favorite fiction series of all time.  Now don’t judge me cuz I am a Christian girl that LOVES the witches and wizards of the Harry Potter world. 😉  It’s fiction.
Really amazing, page turning fiction!
  It is by far my favorite favorite books of all time.  If you have seen the Harry Potter movies and enjoyed them, you HAVE to read the books.  The movies are amazing, but the books are a million times more amazing!



What are your favorite books?  Share so I can add them to my to-read list!!

Reader Interactions

Comments

  1. This is a fantastic list! I found a new read – something to improve the ol' marriage! 🙂 I've never read the Harry Potter series (Gasp!) The hubby loves them. I will do it one day…when the twins get a bit older and I have my attention span back. Haha!

    • Oh you will LOVE the Love and Respect Book! It really is the best book to ever happen to our marriage! lol! We have a workbook that we did together- read a chapter, do the corresponding chapter in the workbook and discuss. We learned so much about each other and it sooo has blessed our marriage. We actually give it as a gift now to all the weddings we go to! We are currently reading the Love Language book and participating in the Love Language Challenge. It has been so much fun!!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


CommentLuv badge